tirsdag 30. juli 2013

Bryllups kort #2

 
Her kommer kortet med sommerfuglen jeg la ut for en liten stund tilbake.
Kortet er til samme bryllup som innlegget tidligere denne mnd. Måtte bare vente med å legge den ut pga en konkurranse. Mammaen til bruden som bestilte kortet. Jeg fikk frie tøyler, bare kortet skulle være stort og flatt. Jeg synes det er så mange som bruker hjerte fylt med blomster til bryllup, så jeg ville finne på noe annet. Jeg elsker sommerfugler, og skjærte ut en stor sommerfugl og satte i gang med blomster og star dust.
 
 
Etter noen dager (og etter at brillene kom på) kom brudens mor å sa hun hadde sett denne lille detaljen. Jeg hadde prøvd å vise henne denne da jeg ga henne kortet, men pga dårlig tid og språk kommunikasjon hadde hun ikke fått det med seg. Hun synes det var en veldig flott detalj. Jeg liker at man ikke ser alt ved et kort ved første øyekast, så da ble jeg fornøyd når jeg fikk til det med denne.
For en stund siden fikk jeg brudeslør av ei venninne, dette har jeg brukt over hele forsiden.
 
 
Jeg har som dere kan se puttet bling på kroppen til sommerfuglen, for å få fram følehornene (er det ikke det det heter da?!?) Så stemplet jeg "til brudeparet" på et banner og satte den på 3D puter over vingen.
 
 
Inni er det skrivefelt, samme hjertene som på forsiden og et dikt om kjærlighet.
 
 
Tok opp detaljen med hjertene bak også, sammen med stempel med navnet mitt på.
Stemplet et kjøpt på scrappmagasinet. Der kan man lage personligstempel som man selv ønsker.
Arket er fra Maja design.
 
Med dette kortet ønsker jeg å delta i disse utfordringene:
 
http://craftsandmechallenges.blogspot.no Anything goes - 21. august
http://stjernescrapp.blogspot.no Bånd/blonder- 31. juli
http://promarkernorge.blogspot.no alt er lov- 25. august
http://sketchycolors.blogspot.no skisse og farger - 31.juli
http://toffchallenge.blogspot.no bok inspirasjon- 31. juli
 
-Stjernescrapp-


 

12 kommentarer:

  1. Så nydelig ♥

    Sommerfuglen var kjempe fin :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Veldig fornøyd med sommerfuglen! Gikk en god del blomster med på den, men fikk bestilt meg en liten (les: stor) haug med blomster igjen. gikk nesten tom for hvite blomster :)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Vannvittig flott kort....
    Nydelig sommerfugl, og an kjempeflott vri på det.
    Det er som du sier VELDIG mange som bruker hjerte....
    Takk for at du er med på SC's sommerutfordring.
    Masse lykke til..

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og selv takk for at dere lager utfordringer til oss! Det er stas:)
      Klem tilbake

      Slett
  4. Nydelig kort. :) Hulda Hagensen.

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott dette var. <3 Elsker sommerfuglen. Mange nydelige detaljer her. ;-)
    God helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker Beatrice. Jeg elsker sommerfugler. God helg til deg også!

      Slett
  6. Nydelig kort og en kreativ løsning på utfordringen vår hos NSHK! Håper du vil delta på flere utfordringer hos oss :)
    :) Karen Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det:) Ser den nye utfordringen er litt spennende så jeg prøver meg nok på den skal du se:) Premien er flott også:) Tusen takk til dere som lager utfordringer til oss.

      Slett

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)