tirsdag 30. juli 2013

Liste over utfordringsblogger med link

Jeg vil samle alle utfordringsbloggene jeg finner på et sted, er så mye leting når jeg skal kikke etter de. Deler de inn litt etter hvert jeg. Starter med norske og utenlandske. Så kanskje jeg kommer så langt en gang at jeg kan dele de inn i ukes og mnd utfordringer. Kanskje det er flere som kan dra nytte av denne. Legger den til under egen etikett så dere finner den lett. Utfordrings blogger.

Norske :

nordsalten-hobbyklubb
ett trykk
Kreativ scrapping
Kort hobby
Copic Norge
kreative-verden må være følger å ha siden på blogglisten på bloggen eller knapp for å delta
kortgleder
sketchy colors
kort o mania
Cherish this
papirdokkene
northstarstamps må kunne se at man bruker stempel fra NSS
promarker Norge
scrapp a long
scrapomaniano
Panduro
thats just so cute


Utenlandske:

bearlymine
Card and scrap
case study
simon wedensday
totallygorjuss



Dansk, svensk:
vintage udfordring
 

1 kommentar:

  1. Super liste, her er og en du kan ta med http://korthobbyutfordring.blogspot.no/
    må ha charms/metall fra Korthobby :)

    May Grethe

    SvarSlett

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)