mandag 17. juni 2013

Litt damekort...

Jeg pleier alltid å ha noen kort for damer og herrer liggende. Det er ikke alltid at alle vet at de må lages, og at det tar litt lengre tid enn 5 min. Så da er det kjekt å ha noen. Men nå har det vært dårlig en liten stund og rundt midten av Mai forsvant rubbel og bit.
 
 
Arket er fra Pions siste serie, pyntet med stickles-star dust, og stempel er ukjent.(Ser det er litt vanskelig å se på bildet)

 
Arket er fra Grapich 45, og sommerfugl punchen er fra Nelly Snellen. Pynetet med stickles-star dust.


 
Arkene er fra pion om jeg ikke husker helt galt, bildene er hentet fra Grapich 45 serien som har et ark pr mnd. pyntet med stickles-star dust.
 
 
-stjernescrapp-

2 kommentarer:

  1. Åh, denne har jeg ikke fått med meg.. så hun jenta var, nydelig kort <3

    SvarSlett
  2. Hæ??? har du ikke fått med deg denne... ikke bra:P hehe... Tar det som et komplimang jeg, er så aktiv på bloggen at selv ikke du får med deg alt:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)