mandag 17. juni 2013

Scrappekveld med Jill

Alltid koselig med scrapping, men ekstra koselig når man er flere.
 
 
Har lenge hatt lyst til å lage et beltekort, så nå har jeg endelig laget et. Litt overasket over at den var så liten. Siden jeg da ikke hadde med meg alle bildene mine, sleit jeg litt med å finne et bilde som passet. Jeg fant et tilslutt. Arket er fra Inkido, perlene er fra prima, blomstene er ukjent, punchen til hullet er fra stampi`n up! og sommerfuglen er fra Nelly snellen, blomster og sommerfugler er pyntet med stickels-star dust.
 

 

 
Arket er fra inkido, stemplet fra storyteller, charmsen aner jeg ikke, krystall pong pong (!??!) er fra Prima og blingen er også fra Prima. Stemplet er Magnolia.
 
Det ble kanskje mer skravling enn scrapping den kvelden, men veldig koselig. Vertinnen hadde til og med bakt boller. (luktet helt fantasktisk når jeg kom). Så tusen takk Jill for en veldig koselig kveld, vi må få til flere av det:)
 
-stjernescrapp-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)