fredag 18. oktober 2013

Lenge siden...

Det er lenge siden siste innlegg her. Satser på å komme sterkere tilbake nå. Har hatt en kropp som ikke ville at jeg skulle sitte ved pulten min, men nå nærmer julen seg med stormskritt så da er det bare å sette seg ned å gjøre et forsøk.
Jeg skal trekke blogg candyen straks. Så håper jeg vinnern blir fornøyd og glad.
Så nå kommer det forhåpentligvis innlegg på innlegg her de nærmeste dagene.

Det har vært en Loppis for snart to uker siden men siden jeg ikke klarte huske kamera ble det dessverre ingen bilder fra denne loppisen. Men det var mange som kom, og da var det godt med et større lokale. Så jeg kommer til å fortsette å ha loppisene i Våle samfunnshus. Så da håper jeg det er like moro neste gang, som blir til våren.

Ønsker dere en riktig god helg.

-Stjernescrapp-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)