søndag 9. juni 2013

Carpe diem -sommerfugler

På Gode Minner treffet i helgen kom jeg over et ark som jeg synes var så flott, så dette måtte jeg bare lage noe av.  Fant i grunn mange ark jeg likte i helga, men dette likte jeg nok aller best. Super søte sommerfugler fant jeg i scrappesakene til snille Susanne:) Disse kan man få tak i på scrappehjertet.no eller i butikken hennes som ligger i Stavern.   
 
 

 
Arket er fra Maja design, sommerfugel motivet er ukjent, men fås som sagt kjøpt på scrappehjertet.no, stemplet er fra Bildmålarna, Stickles -star dust som pynt.
 
 
 
-Stjernescrapp- 

2 kommentarer:

  1. Njåååå,det var da kjempe søtt <3 Nydelige farger og nydelig motiv <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Elsker de ferdig malte stempeltrykkene:)

      Slett

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)