mandag 17. juni 2013

Juli 2012 Tagen til Tim Holtz









 
Dette er den første Tim Holtz tagen jeg har laget. Jeg dro sammen med ei venninne til en butikk der de hadde åpnet opp for at vi kunne samles alle som ville lage denne. Siden teknikken bak denne var ukjent for meg fra før dro jeg. Vet ikke om det nødvendigvis var en teknikk jeg likte, men synes det var spennende å lage noe som ikke var helt meg. Denne skal jeg gi til naboen til 4 juli i år. ( får håpe de ikke leser bloggen) De er helt og halvt amrikanske og pleier å feire denne dagen. I fjord var vi så heldige å bli invitert, jeg elsker å se andres tradisjoner på slike ting, og fruen i huset hadde disket opp med masse tradisjonsrik mat og kaker. Veldig koselig dag.
Nesten alt som er brukt i denne tagen er fra Tim Holtz/ranger.
 
 
-stjernescrapp-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)