onsdag 10. juli 2013

Etter nok en hyggelig aften

 
Etter en hyggelig aften med Isa fikk jeg laget to nye kort. Begge er ideer fra Ett trykk.
Jeg har skaffet meg de siste arkene fra Maja Design og hadde veldig lyst til å bruke av disse.
 
 
Ark: Maja Design
Stempeltrykk: Ferdig malt kjøpt hos Scrappehjertet
Bling: Prima
Blomster: Isas hjemmelagede og diverse
Punch: MS
Diverse: Stickles-Star dust, vintage

 
 
 
 
Det ble også et posekort i dag.

 
Ark: Maja Design
Punch: MS og Nelly snellen
Stempel: Mini Magnolia -farget med promakers
Diverse: blomster og bling, Stickles-Star dust
 
Tusen takk for at du tok deg tid til å stikke innom bloggen min.
Lyst til å bli med på Blogg candyen min, trykk her.
 
 
-Stjernescrapp-

2 kommentarer:

  1. Et nydelig kort,med lekre farger og nydelig fargelegging. Klem
    Anne-Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Jeg skal nok ikke ta æren for fargeleggingen på den øverste her. Ferdig fargelagt. hehe... og det nederste trykket er jeg ikke fornøyd med, men hjelper nå som jeg har fått flere tusjer i hus:)

      Slett

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)