søndag 7. juli 2013

Tag #1


Jeg var så heldig å vinne et stempel i bloggen til Scrappehjetet.no, og her har jeg brukt stemplet som bakgrunn på tagen.


 
Tagen er en Inkssentials str #10 manilla
Pynt: Tim Holzt- filmrull og blekkpen spiss
Bling: ukjent
Bånd: hug snug/seambinding og osteklut
Blomst: ukjent
Farger: Distress ink
Stempler: Tim Holtz  og papermania
 
 

 
Detalje bilde av blomsten, som er malt med en eller annen bling maling.


 
Her ser man bakgrunns stemplet. Likte det veldig godt.
 
 

 
Fagrget ostekluten og hug snugen i samme farge som jeg har på tagen.
 
Med denne tagen vil jeg gjerne delta i disse utfordringene:
bearlymine-challenges.blogspot.no - Anything goes- ut juli
pictureandscrap.blogspot.no- bånd eller blonder- ut juli
 

6 kommentarer:

  1. This is fabulous, gorgeous rich colours.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs this week.
    Pauline
    x

    SvarSlett
  2. Gorgeous tag love the detailing.
    Thank you for joining us at Bearly-Mine-Challenge.
    Hugs Julie x

    SvarSlett
  3. Wow virkelig smukt tag.
    1000 Tak for at du er med på udfordringen hos os på Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, en ny verden er oppdaget med utfordringsblogger:) så tusen takk selv:)

      Slett

Så hyggelig at du tittet i bloggen min, legg gjerne igjen
en kommentar slik at jeg kan titte i din blogg:)
Ha en koselig dag:)